Dieta na cellulit

0
129

Cellulit, czyli pomarańczowa skórka, to zmora wielu kobiet. Nieestetyczne grudki tłuszczu, odkładające się na udach, pośladkach oraz brzuchu, są dla wielu pań przyczyną poważnych kompleksów.

W jaki sposób można się rozprawić z tą przypadłością?

Stosowanie odpowiednich kosmetyków, codzienna gimnastyka oraz masaż – oto podstawa, która w walce z cellulitem może się doskonale sprawdzić. Nie zapominajmy jednak, iż podstawowy wpływ na nasze zdrowie oraz na nasz wygląd na dieta, zatem i tu musimy wprowadzić kilka istotnych zmian.

Co jeść, by pokonać cellulit?

Dieta na cellulit powinna być wolna od słodyczy i fast foodów. Te produkty sprawiają, iż tkanka tłuszczowa odkłada się w większych ilościach, a to sprzyja problemom z cellulitem. Rezygnacja z palenia papierosów, ograniczenie kawy oraz soli to kolejne zasady, których warto zacząć przestrzegać. By pokonać cellulit, warto zadbać o to, by dieta była lekkostrawna i zdrowa. Warto sięgać po te produkty, które poprawiają trawienie, a jednocześnie dostarczają do organizmu wielu ważnych składników odżywczych. Brązowy ryż, warzywa, roby – oto wybrane składniki diety, dzięki której cellulit stanie się tylko przykrym wspomnieniem. Niezbędnym składnikiem menu stają się też warzywa i owocowe, takie jak cytrusy, żurawina, pomidory czy sałata.

O czym jeszcze należy pamiętać? Że walka z cellulitem to jednocześnie walka z toksynami, które mają negatywny wpływ na wygląd naszej sylwetki. By możliwie jak najszybciej pozbyć się ich z organizmu, powinniśmy każdego dnia wypijać kilka szklanek wody. Pomocne mogą się też okazać ziołowe napary, szczególnie te, dzięki którym oczyszczanie organizmu staje się łatwiejsze. Koper włoski, mniszek lekarski – oto wybrane rozwiązania, z których z pewnością warto skorzystać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here